سیلندر قفل ضدسرقت میلاک مدل 704030K

2,430,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 1077426 دسته:

توضیحات

سیلندر قفل از جمله یراق آلات مهم در حرفه ی ساختمانی ست. بسیاری از درب های ساختمانی که داخل آن قفل نصب شده است (به استثنای درب چوبی اتاقی) از یک سیلندر و مغزی قفل برای باز و بسته کردن استفاده میکنند. کیفیت مغزی قفل از بابت مسائل امنیتی بسیار هائز اهمیت می باشد چرا که بسیاری از سارقان پس از باز کردن رویه دستگیره پلاک به مغزی و سیلندر قفل براحتی دسترسی خواهند داشت و با فشار امکان شکستن مغزی و دسترسی به داخل قفل براحتی فراهم می شود.
در این نقطه است که کیفیت مغزی و سیلندر قفل اهمیت پیدا می کند. مغزی های با کیفیت به سختی می شکنند و حتی برخی مدل از آنها در صورت شکستن طوری طراحی شده اند که قسمتی از مغزی داخل باقی می ماند و سارق را ناکام می گذارد.
همچنین مغزی و سیلندر درب با کیفیت معمولی از طریق یک سنجاق قفلی امکان دستکاری پین های داخل سیلندر برای سارقان فراهم می کند ولی سیلندر های با کیفیت با توچه به نوع ساخت آنها نمیتوان با سنجاق یا سیم آنها را بازنمود.
برای استفاده و نصب قفل‌های سوییچی باید از سیلندر یا مغزی قفل استفاده کنید. یکی از مشخصه‌های مهم در سیلندرها، طول آن‌ها است که این مدل 70 میلیمتر طول دارد.
این محصول از آلیاژ برنج ساخته می‌شود. کیفیت این سیلندر در سطح بالایی قرار دارد. برای تعویض قفل سوییچی کافی است سیلندر (مغزی) آن را تعویض کنید. این موضوع برای قفل‌های سوییچی یک ویژگی و یک حسن به شمار می‌آید. در صورتی که برای تعویض قفل‌های کلیدی باید قفل پهن آن را عوض کنید. سیلندرها غالبا یا از جنس استیل ، سربی ، آلمینیوم و یا برنج ساخته می‌شوند.که بهترین آنها برنجی می باشد.

ابعاد سیلندر 70*35*20 میلی‌متر
وزن سیلندر 200 گرم
ابعاد قفل 65 میلی‌متر
جنس قفل و سیلندر سیلندر برنجی
ویژگی‌های سیلندر قفل محل پیچ سیلندر، کنار
ویژگی‌های کلید کلید برنجی
سایر توضیحات دارای نوار فولادی ضد سرقت